2010-11-29

Блогийн тухай цухасхан бодол хийгээд нүүдэл, суудлын тухай...

Би блог бичихээсээ унших их дуртай, гэхдээ сээгий бас их бичдэггүй ээ, их л удаан уншсан. Тэгээд нэлээн дээр үед блогсот дээр хэд хэдэн блог нээгээд сүүлд нь банжигтаа үнэнч үлдсэн, учир нь банжигаар дамжаад хүмүүст хүрэхэд амар байсан юм, олон ч сайхан найзуудтай болсон.
Харамсалтай нь банжиг маань гацаад одоо бүүр таг болчих шив, гэтэл би блогдмоор байна, хүмүүстэй танилцаж, харилцаж, бас өөрийгөө, хийж байгаа ажлаа хүмүүстэй хэлэлцэж, мэдээллээ хуваалцаж, ... ер нь л жаахан зав гарсан үед зүгээр суумааргүй байна. Тэгээд л энд нэг ийм блог нээлээ.
Гэтэл нэг их бичмээр байсан чинь яг тулахаараа юу бичихээ мэдэхгүй тулгамдаад байна, гэхдээ би зөндөө ихийг бичих болно, голдуу л жуулчлалын тухай, тэгээ ихэнхидээ өөрийн аялсан, тэнэсэн тухайгаа бичих болно.
Сая Фэйсбүүкээр нэг шагайтал манайхан ямар ч лаг юм, би тэгтэл ядаж профайлын зураг ч үгүй суудаг байна шүү, тэгээд зурагнуудаа үзтэл өөрийнхөө зургийг ерөөсөө авдаггүй бололтой, тэгээд өөрийн ганц амьд бурхны зургийг орууллаа. Хэхэ, хүмүүсийн надад юу хэлэхийг би мэдэж байна, тэр боожгой нь биш, хажууд нь зогсож байгаа тэр жаал, нэг ч хором томоотойхон байж тэвчдэггүй, дэггүй, дэлдэн шар бацаан чинь миний бурхан юм шүү дээ. Тэр боожгой чинь Хархорины хажууханд байх "Боов хадны" орчин үеийн хувилбар юм.
За ингэсгээд л явж өгнө дөө...

4 comments:

  1. ... би зөндөө ихийг бичих болно, голдуу л жуулчлалын тухай, тэгээ ихэнхидээ өөрийн аялсан, тэнэсэн тухайгаа бичих болно.

    сайн уу хө? олон сайхан нийтлэл бичээрэй найз нь чиний тэмдэгллийг тогтмол уншдаг шүү. Амжилт хүсье ;)

    ReplyDelete
  2. sain uu? blogoo hutluhiig chin tesen yadan huleej blaa. sonirholtoi niitlel olniig bicheerei amjilt.

    ReplyDelete
  3. hi, ajil sain uu? blogoo tasraltgui hutlunu gedegt naidaj bn. amjilt:)

    ReplyDelete
  4. titanium white wheels with tips for the best road conditions. - Tatiana
    This is a perfect place for your titanium tv car, your house or your kids. These titanium oxide formula tips are what titanium curling iron you're looking for at columbia titanium pants this rust-resistant tunica microtouch trimmer wheel.

    ReplyDelete